Podsumowanie czerwca

 


W czerwcu udało mi się przeczytać 8 książek, przy czym 5 pochodziło w book tour, a trzy z mojej biblioteki. 

Lista przeczytanych książek:

1. Alex Michaelides "Pacjentka" - book tour

2. Ewa Maria Ostrowska, Witold Wysmułek "Tajemnica Jolanty T."

3. Corinne Michaels "Consolation" - book tour

4. Corinne Michaels "Conviction" - book tour

5. Remigiusz Mróz "Głosy z zaświatów"

6. Laura Passer "Księżniczka" - book tour

7. Rafał Pacześ "Grube wióry" - book tour

8. Justyna Chrobak "Zimna S"

Ilość przeczytanych stron to 2860.

Również w tym miesiącu trafiły mi się bardzo różne i ciekawe książki. Na wyróżnienie tym razem zasługują oba tomy cyklu Consolation. Opowiadają one historie kobiety, której mąż jeździ na misje, a ona w tym czasie musi uporać się ze swoimi demonami. Jest to romans, ale bardzo dobrze się go czyta i można poznać z czym zmagają się kobiety żołnierzy. Kolejne wyróżnienie to "Pacjentka" mimo, że początek mnie nie zachwycił to końcówka wbiła w fotel. W ogóle się czegoś takiego nie spodziewałam, co bardzo dobrze świadczy o świetnym pomyśle autora. 


Komentarze