Laura Passer "Księżniczka"

 


Księżniczka

Laura Passer

Wydawnictwo: Dlaczemu

Data wydania: 01.01.2021

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Cykl: Pajęczyna (tom 1)

Ilość stron: 448

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Zaczytana Ewelka

Katja robi rodzicom niespodziankę i wraca na wakacje do domu. Dodatkowo zamiast iść na praktyki do muzeum, które załatwił jej ojciec, idzie do firmy w rodzinnym mieście. Jest tym bardziej z tego dumna, że sama wszystko załatwiła. Rodzice również nie wiedzą o tym, że dziewczyna nie ma zamiaru wracać na poprzednie studia, tylko chce dostać się na grafikę na miejscu. Ojciec nie jest zadowolony z powrotu córki, ponieważ ma kłopoty w interesach i niebezpieczeństwo grozi całej rodzinie. Tym sposobem Jayden zostaje ochroniarzem Katji. 

Czy on tego nie rozumiał? To, że był inny niż ci faceci, to że traktował mnie inaczej, że był lepszy od nich wszystkich, czyniło go jeszcze większym zagrożeniem dla mnie. Bo na końcu - choć tego nie chce - i tak mnie skrzywdzi. Bardziej niż oni wszyscy...

Dziewczyna oczywiście nie jest z tego zadowolona, bo nie darzy chłopaka sympatią, a znają się już od dzieciństwa. Jednakże gdy dowiaduje się, że to nie on na nią doniósł do ojca i nie przez niego została odesłana, zaczyna trochę inaczej na niego patrzeć. Spełnia się marzenie Jaydena, ponieważ zostaje on naznaczony i staje się oficjalnie członkiem rodziny Pająków, czyli najbliższych ludzi ojca dziewczyny. Katja i Jayden zbliżają się coraz bardziej, choć wiedzą, że jest to zakazane, a chłopaka może nawet przez to spotkać śmierć. Coraz bardziej zbliża się także niebezpieczeństwo z rąk Rosjan, którzy weszli na teren ojca Katji.

Książkę czyta się dobrze, ale bardziej mnie wciągnęła druga połowa, tu już poszło szybko. Pierwsza połowa trochę mi się dłużyła i musiałam przez nią przebrnąć. Mamy tutaj pokazany problem bogatej nastolatki, która aby zwrócić na siebie uwagę pije alkohol i bierze narkotyki. Surowy ojciec, który myśli tylko o interesach i wyszkoleniu swojej świty, nie zwraca uwagi na córkę, która potrzebuje jego obecności w swoim życiu. Niestety dosyć częsty problem w dzisiejszych czasach. Ciekawa jest drugiej części i jak tylko będę miała taką okazję to po nią sięgnę. 

Moja ocena to 7 na 10. 

Komentarze