Podsumowanie listopada

 


W listopadzie udało mi się przeczytać 6 książek. Jedna pochodziła z book tour, dwie od autorów, a trzy z mojej biblioteki.

Lista przeczytanych książek:

1. Piotr Wójcik "Chemik" - book tour

2. Alicja Sinicka "Służąca"

3. Arturo Perez-Reverte "Cierpliwy snajper" 

4. Remigiusz Mróz "Halny" 

5. Oskar Fuchs "Pokolenie Z" 

6. Marek Marcinowski "Wiele do stracenia"

W tym miesiącu na wyróżnienie zasługuje książka "Halny" Remigiusza Mroza, jest to powrót komisarza Forsta. Jak dla mnie w wielkim stylu. Na drugim miejscu znalazła się "Służąca" Alicji Sinickiej, chyba nikt nie chciałby nigdy znaleźć się na miejscu bohaterki. Trzecie miejsce to "Chemik" Piotra Wójcika, jest to druga część cyklu Metropolia, a i już trzecia została wydana, więc na pewno znajdziecie jej recenzję na moim blogu.

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Ja jakiś czas temu zaczęłam ,,Służącą", ale porzuciłam ją. Pomimo tego planuję do niej wrócić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz