Podsumowanie marca 2023

 


W marcu udało mi się przeczytać siedem książek, cztery pochodziły w book tour, a trzy z mojej listy na marzec.

Lista przeczytanych książek:

1. Oliwia Tybulewicz "Kropla Życia" - book tour

2. Anna Balińska "Serce bez granic" - book tour 

3. Katarzyna Zyskowska "Upalne lato Kaliny"

4. Katarzyna Zyskowska "Upalne lato Gabrieli" 

5. Ida Żmiejewska "Spalona ziemia" - book tour

6. Kamila Goszczyńska "Iskra" - book tour 

7. Andrzej Zarycki "Życie wspominam łagodnie w rozmowach z Andrzejem Pacułą" 

Ilość przeczytanych stron - 2089.

Na wyróżnienie w tym miesiącu zasłużyły następujące książki:

1. "Serce bez granic" Anny Balińskiej - piękna powieść doprowadzająca do łez, główną bohaterką jest kobieta, która cierpi po utracie ukochanego męża, ale na szczęście ma wsparcie w przyjaciółce. 

2. "Spalona ziemia" Idy Żmiejewskiej - drugi tom cyklu Zawierucha, w którym poznajemy dalsze losy pań Keller.

3. "Upalne lato Kaliny" i "Upalne lato Gabrieli" Katarzyny Zyskowskiej - drugi i trzeci tom cyklu Upalne lato, w którym bliżej poznajemy losy córki Marianny i jej wnuczki, ale też dowiadujemy się kilku tajemnic z życia tej pierwszej.  

W marcu ukazała się także moja zapowiedź patronacka książki "Łączka - Czarna kostka" Wandy Siubieli, która premierę miała 31.03.2023 roku.

Komentarze

  1. Mam zaszczyt patronować w książce Wandy Siubieli i skradła ona moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz