Podsumowanie stycznia 2023

 


W styczniu udało mi się przeczytać 9 książek, aż sześć pochodziło z book tour, a trzy z mojej biblioteczki i listy zaplanowanej na ten miesiąc. Co prawda znalazło się tam pięć książek, ale i tak cieszę się z tych przeczytanych. Wiadomo książki z book tour mają pierwszeństwo i jakoś takie miałam nawarstwienie w styczniu, ale mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości i wszystko wyprostować. 

Lista przeczytanych książek:

1. Kamila Majewska "Za zielonymi drzwiami" - book tour

2. Edyta Folwarska "Zbiór miłości niechcianych" 

3. Aleksandra Rak "Dziewczyna ze słonecznikiem" - book tour

4. Leszek Bigos "Kastrator" - book tour

5. Magdalena Majcher "Małe zbrodnie"

6. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Wybaczenie"

7. Magdalena Wala "Zanim zrozumiem" - book tour

8. Magdalena Wala "Zanim zapomnę" - book tour

9. Katarzyna Grabowska "Włoska legenda" - book tour

Ilość przeczytanych stron - 2974

Na wyróżnienie w tym miesiącu zasługują:

1. "Włoska legenda" Katarzyny Grabowskiej - piękna powieść z Włochami w tle, w której mamy pokazane złe oblicze miłości zarówno matczynej jak i partnerskiej, ale jest też miłość o którą warto walczyć.

2. "Zanim zrozumiem" i "Zanim zapomnę" Magdaleny Wali - drugi i trzeci tom cyklu Splątane losy, których akcja dzieje się w Zaborzu i mamy w nich przeplatankę teraźniejszości z przeszłością.

3. "Dziewczyna ze słonecznikiem" Aleksandry Rak - powieść o wychodzeniu spod ręki tyrana i znajdowaniu swojej ścieżki życiowej. 

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Wyróżnione powieści wydają się mieć ciekawe fabuły.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz