Agnieszka Lingas-Łoniewska "Wybaczenie"

 


Wybaczenie

Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Novae Res

Data wydania: 21.08.2020

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Cykl: Łatwopalni (tom 3)

Ilość stron: 226

W końcu udało mi się dokończyć ten cykl, bo bardzo byłam ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów, a zawsze było coś innego do przeczytania. Recenzję poprzedniej części możecie przeczytać TUTAJ.

Monika szczęśliwie doczekała się synka i razem z Jarkiem spełniają się jako rodzice. Berni natomiast musi odnaleźć się w roli ojca nastoletniej córki, co nie jest łatwe. Początkowo był wściekły na byłą żonę, że nic mu nie powiedziała, że mają dziecko, ale jakoś to przetrawił. Sylwia czeka na ostateczną rozprawę rozwodową. Trochę ciążą jej ukradkowe spotykania z Bernim, ale wie, że sytuacja jest trudna.

Bo przecież powinno się pamiętać tylko to, co dobre, po co katować umysł złymi wspomnieniami? 

Dorota dopuszcza do siebie Grześka i zaczynają się spotykać. Postanawia także powiedzieć mu o swojej przeszłości, również z tego względu, że on jej swoją opowiedział. Dzięki Sylwii Berni zabiera Milenę na zlot motocyklistów, gdzie dziewczyna ma szansę poznać przyjaciół ojca. To tam poznaje Tymka, syna przyjaciela Berniaka. Oboje wpadają sobie w oko, co nie do końca podoba się Berniemu, ale na nastoletnią miłość nie ma rady. Dorota prowadzi sprawę zabójstwa młodej dziewczyny, podczas akcji zostaje ranna, a do tego wychodzą rzeczy, które mogą wiązać się z jej przeszłością.

W końcu dowiedziałam się jak kończy się historia Jarka, Moniki, Berniaka, Sylwii, Doroty i Grześka. Bardzo miło spędziłam z nimi czas, choć trochę z przerwami, ale to już z mojej winy. Poznajemy tutaj trudną przeszłość Doroty, która z patologicznej rodziny trafia w jeszcze większe piekło, choć była przekonana że złapała Pana Boga za nogi. Trzeba pamiętać, że przemoc nie jest tylko fizyczna, bo czasami właśnie ta psychiczna jest gorsza.

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze