Podsumowanie października

 


W październiku udało mi się przeczytać 7 książek, w tym 4 z book tour, a 3 z mojej biblioteczki.

Lista książek:

1. Krzysztof Goluch "W tajnej służbie II Rzeczypospolitej. Tom IV. Fortel"

2. Patrycja Żurek "Serce lasu" - book tour 

3. Antologia samowydawców "Własna ścieżka" - book tour 

4. Clive Wynne "Pies jest miłością. Dlaczego i jak Twój pies Cię kocha"

5. Anna Ziobro "Moje życie przed Tobą" - book tour 

6. Sylwia Kubik "Miłość musi być!" - book tour

7. Remigiusz Mróz "Skazanie" 

Ilość przeczytanych stron - 2532.

W tym miesiącu na wyróżnienie zasłużyły nastepujące książki:

1. "Serce lasu" Patrycji Żurek - piękna powieść z cudownymi opisami przyrody.

2. "Moje życie przez Tobą" Anny Ziobro - tutaj mamy walkę z chorobą i utratą pamięci.

3. "Miłość musi być!" Sylwii Kubik - w książce poznajemy świat motocyklistów z perspektywy kobiety oraz piękną Grecję.   

W październiku również ukazała się zapowiedź mojego nowego patronatu medialnego, a jest nim książki "Mroczna zasłona" Wandy Siubieli. Premiera już 31 października.


Komentarze