Podsumowanie sierpnia

 


W sierpniu udało mi się przeczytać 7 książek, w tym 4 z book tour. Zaczęłam również jedną książkę, ale przerwałam totalnie mnie nie wciągnęłam, ale postaram się do niej wrócić we wrześniu, bo jednak chcę ją skończyć. 

 Lista przeczytanych książek:

1. Justyna Chrobak "Zima S odwilż" - book tour

2. Darcy Trigovise "Sto osiemdziesiąt stopni" - book tour

3. Remigiusz Mróz "Wybaczam Ci"

4. Magdalena Majcher "Mocna więź"

5. Remigiusz Mróz "Szepty spoza nicości"

6. Magdalena Wala "Na moment przed świtem" - book tour

7. Aleksandra Rak "Niełatwe powroty" - book tour

Ilość przeczytanych stron - 2540.

Na wyróżnienie w tym miesiącu zasługuje książka Magdaleny Majcher "Mocna więź". Jest ona oparta na faktach i mnie osobiście wciągnęła od pierwszych stron i nie mogłam się od niej oderwać. Bardzo poruszająca historia wielkiej miłości matki do córki. Na drugim miejscu postawiłabym książkę "Wybaczam Ci" Remigiusza Mroza, a na trzecim "Na moment przez świtem" Magdaleny Wali. 


Komentarze