Podsumowanie listopada

 


W listopadzie udało mi się przeczytać siedem książek, w tym dwie z book tour, jedna to mój patronat medialny, a reszta to pozycje czekające na swoją kolej ze stosika hańby ;).

Lista przeczytanych książek:

1. Remigiusz Mróz "Werdykt"

2. Wanda Siubiela "Mroczna zasłona"

3. Kamil Brach "Continuum" - book tour 

4. Kamil Brach "Panta rhei" - book tour 

5. Thomas Arnold "Anestezja"  

6. Thomas Arnold "Horyzont umysłu"

7. Joanna Szarańska "Wieczory na Miodowej 3" 

Ilość przeczytanych stron - 2689.

Na wyróżnienie w tym miesiącu zasługują:

1. "Mroczna zasłona" Wandy Siubieli - jest mi tym bardziej miło, że książkę mogłam objąć patronatem medialnym. Mamy w niej walkę dobra ze złem, która toczy się w każdym z nas. Do tego pozycja pięknie wydana i aż chce się ją czytać.

2. "Continuum" i "Panta rhei" Kamila Bracha - fascynująca wizja przyszłości, podróże w czasie i przyjaźń. 

3. "Wieczory na Miodowej 3" Joanny Szarańskiej - tutaj mamy kobietę, która uciekając przez przeszłością znalazła swoje miejsce, ale nie wie czy znowu nie będzie musiała uciekać. 

W listopadzie wyruszył w Polskę book tour z moim patronatem, czyli z "Mroczną zasłoną". Jeśli ktoś jeszcze by miał ochotę to można się dopisać.

 

Komentarze