Remigiusz Mróz "Werdykt"



Werdykt

Remigiusz Mróz

Wydawnictwo: Czwarta strona

Data wydania: 28.09.2022

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Cykl: Joanna Chyłka (tom 16)

Ilość stron: 496

Poszłam za ciosem i od razu przeczytałam kolejną część cyklu z Joanną Chyłką. Recenzje poprzednich tomów znajdziecie na blogu.

Na palcu zabaw w Łazienkach zostają znalezione zwłoki dziecka. Media bardzo szybko identyfikują matkę i wypytują jej o zdarzenie. Joanna wysyła do niej praktykantów w celu zdobycia klientki. Ku jej zdumieniu kobieta oznajmia, że ma obrońcę, którym jest Oryński, a z Chyłką w ogóle nie chce rozmawiać. Do Joanny natomiast zgłasza się jej wieloletni klient Paweł Rabant, który jest znanym aktorem i którego była dziewczyna oskarża o gwałt. Jak się okazuje para adwokatów musi stanąć na tej samej sali sądowej.

Kordian powoli skinął głową, a potem cofnął się, czując na sobie spojrzenie Chyłki. Zrozumiała wszystko, co powinna.

Chyłka z Kordianem postanawiają mieć dziecko i ciężko pracują nad powiększeniem rodziny. Dodatkowo knują plan pozbycia się z kancelarii Klejna, który ma takie same zamiary wobec nich. Oryński dostaje swojego pierwszego aplikanta, a jest nim syn ich wroga. 

Również tym razem mamy zagmatwaną sprawę. Nasi główni bohaterowie stają naprzeciw siebie i muszą sobie z tym radzić w życiu osobistym, co oczywiście nie jest łatwe. Muszę przyznać, że zakończenie bardzo mnie zaskoczyło i jestem ciekawa jak to się rozwinie dalej.

Moja ocena to 8 na 10. 

Komentarze