Podsumowanie kwietnia 2023

 


W kwietniu udało mi się przeczytać 9 książek, w tym 5 było z book tour.

Lista przeczytanych książek:

1. Oliwia Tybulewicz "Kropla nadziei" - book tour

2. Oliwia Tybulewicz "Kropla magii" - book tour

3. Wojciech Dutka "Czerń i purpura" - book tour

4. Małgorzata Winkler-Pogoda "Przystań w Sosnowej polanie" - book tour

5. Anna Rybakiewicz "Złodziejka listów"

6. Wanda Siubiela "Łączka Czarna kostka"

7. Pamela Anderson "Love, Pamela. Autobiografia"

8. Anna Ziobro "Nie pozwól mi odejść" - book tour

9. Lisa Unger "Piękne kłamstwa"

Ilość przeczytanych książek - 2916.

Na wyróżnienie w tym miesiącu zasłużyły:

1. "Złodziejka listów" Anny Rybakiewicz - trudna historia młodej Żydówki, która musi sobie radzić sama w Warszawie podczas wojny.

2. "Nie pozwól mi odejść" Anny Ziobro - kontynuacja historii Leny i Marcina, którzy muszą walczyć z przeciwnościami losy i chorobą.

3. "Łączka Czarna kostka" Wandy Siubili - historia dziewczyny, która musi zmierzyć się z rozbiciem rodziny przez rodziców.

W kwietniu ukazały się również zapowiedzi trzech książek z wydawnictwa Luna, które dostałam w ramach współpracy. Jedną już udało mi się przeczytać i zrecenzować. A są to następujące książki:

"Love, Pamela. Autobiografia" Pamela Anderson i recenzja  

"Nić przeznaczenia" Anna Sakowicz

"Wyznaczanie granic. Jak je stawiać, żeby czuć się wolnym" Melissa Urban


Komentarze

  1. Łączka - Czarna kostka oraz Czerń i purpura skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz