Podsumowanie lutego

 


W lutym udało mi się przeczytać sześć książek.

Lista książek:

1. Daria Rajda "Wczorajsza róża" - book tour

2. Joanna Jax "Drugi brzeg" - book tour

3. Karolina Wasilewska "Pytania bez odpowiedzi" - book tour

4. Antologia "Miłość z widokiem na morze" - book tour 

5. Antologia "Kilka chwil miłości" - book tour

6. Remigiusz Mróz "Enklawa" 

Pięć z przeczytanych książek pochodziło z book tour, a jedna z mojej prywatnej biblioteki. Na wyróżnienie zasługuje książka Karoliny Wasilewskiej "Pytania bez odpowiedzi". Porusza ona bardzo trudne tematy takie jak alkoholizm, dziecko poczęte z gwałtu czy przemoc domową. Jednak styl autorki bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią bym przeczytała inne jej książki. Przeczytałam też dwie antologie i to były pierwsze tego typu książki w mojej czytelniczej przygodzie. Myślę, że z chęcią jeszcze kiedyś sięgnę po tego typu pozycje. Dzięki nim można poznać twórczość kilku autorów na raz.

Komentarze

Prześlij komentarz