Daria Rajda "Wczorajsza róża"

 


Wczorajsza róża

Daria Rajda

Wydawnictwo: Novae Res

Data wydania: 19.09.2018

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Cykl: Wczorajsza róża (tom 1)

Ilość stron: 310

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez autorkę.

Główną bohaterkę książki Magdę spotykamy na imprezie z okazji ukończenia studiów, która odbywa się w hotelu. W pewnym momencie Magda postanawia trochę odpocząć w pokoju, do którego się udaje. Ku jej zdumieniu okazuje się, że jest on otwarty i znajduje się w niej Krzysiek, chłopak którego nie cierpi. Okazuje się, że recepcja pomyliła pokoje. Gdy chcą to wyjaśnić zostają uwięzieni w pokoju i muszą spędzić razem noc.

Był jak narkotyk. Potrafił zawładnąć ludzkim umysłem, ciałem, potrzebą. A ja z każdym pocałunkiem coraz bardziej traciłam cząstkę siebie i siłę do obrony przed tym. 

Ta noc niespodziewanie staje się początkiem ich bliskiej znajomości. Dodatkowo Magda dowiaduje się, że Krzysiek zostaje jej szefem, bo ojciec oddał mu firmę. Jak na złość oboje kolejny raz zostają zamknięci na całą noc w archiwum. Magda coraz bardziej przekonuje się do chłopaka i poznaje jego ciemne strony. Oczywiście ukrywa wszystko przez swoimi przyjaciółmi. Krzysiek coraz bardziej wciąga Magdę w swoje życie nawet wbrew jej woli. 

Książkę czytało się dobrze, a miała ona kilka zaskakujących zwrotów akcji. Mamy tutaj dwie osoby, które są swoimi przeciwnościami, a mimo to coś ich do siebie ciągnie. Czytając książkę miałam wrażenie, że Krzysiek cały czas ukrywa swoje prawdziwe uczucie wobec Magdy. U niej natomiast zaczyna rodzić się uczucie i ona z każdym dniem zaczyna zdawać sobie z tego sprawę. Krzysiek dodatkowo ma bardzo trudne relacje z ojcem i nie umie się mu przeciwstawić, co prowadzi do trudnych decyzji. Nie mogę doczekać się drugiej części, bo bardzo chcę wiedzieć jak potoczyły się losy tej dwójki.

Moja ocena to 7 na 10.


Komentarze