Podsumowanie sierpnia

 


W sierpniu udało mi się przeczytać 8 książek, w tym 4 z book tour, dwie od autorek i dwie to z mojej półki wstydu. 

Lista przeczytanych pozycji:

1. Paweł Kopijer "Mrok we krwi" - book tour

2. Kamila Mitek "Pożar w mojej głowie" - book tour

3. Danielle L. Jensen "Zdradziecka królowa"

4. Remigiusz Mróz "Ekstradycja"

5. Darek W. Tokarski "Cena nieśmiertelności. Bursztynowa zagadka" - book tour

6. Sylwia Łabas "Odwrócone role"

7. Kamila Mitek "Na śniadanie... tort szpinakowy" - book tour

8. Katarzyna Grabowska "Zagubieni w kłamstwie"

 

Obie książki Kamili Mitek bardzo mi się podobały i czytało się je bardzo dobrze. Książka "Zagubieni w kłamstwie" Katarzyny Grabowskiej jest to drugi tom cyklu Wszystkie nasze chwile, czekałam na niego z niecierpliwością i się nie zawiodłam. teraz muszę uzbroić się w cierpliwość aby poznać dalsze losy Weroniki i Jusufa. Czekałam również bardzo na "Zdradziecką królową", ale było warto. Natomiast książka Sylwii Łabas "Odwrócone role" najbardziej mną wstrząsnęła i poruszyła. To jest naprawdę mocna lektura, którą wszyscy powinni przeczytać.

Komentarze

Prześlij komentarz