Katarzyna Grabowska "Zagubieni w kłamstwie"

 


Zagubieni w kłamstwie

Katarzyna Grabowska

Wydawnictwo: Videograf

Data wydania: 11.08.2020

Cykl: Wszystkie nasze chwile (tom 2)

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Ilość stron: 520


Pierwsza część książki bardzo mnie urzekła i nie mogłam się doczekać kolejnej. Dodatkowo zostałam wybrana przez autorkę do zrecenzowania książki za co bardzo dziękuję. 

Weronika pragnie odzyskać przetwórnie, ale nie jest to proste, ponieważ Agnes Rodrigez Toro i Jusuf robią wszystko aby jej w tym przeszkodzić. Wydaje się, że tylko policjant Artur Adamczewski jest po jej stronie. Niestety po kolejnym nieszczęściu robi się coraz bardziej niebezpiecznie i Artur wywozi Weronikę do Łeby do domu ciotki.

Och, gdybym tylko mogła zapanować nad moimi uczuciami. Gdybym mogła rozkazać sercu, by przestało kochać...

Tam dołącza do niej Anka z Jackiem, ale na niedługo mogą cieszyć się spokojem, bo kolejne niebezpieczeństwa piętrzą się lawinowo. Kto okaże się przyjacielem a kto wrogiem? Czego Weronika dowie się o swoim dziadku? Tego wszystkiego możecie dowiedzieć się czytając książkę.

Czasem miłość oznacza cierpienie rozstania, jednak tylko ta najprawdziwsza, najszczersza, bezwarunkowa daje pewność powrotu. Ja wróciłam, chociaż trochę zbyt późno. Popełniłam błąd, myśląc, że nadal mam dużo czasu. Nie wzięłam pod uwagę, że czas ma to do siebie, iż ucieka zbyt prędko. Później zostaje już tylko żal i nadzieja, że kiedyś jednak uda się jakoś to wszystko poukładać na nowo.
Książka wciągnęła mnie od początku. Autorka w bardzo przyjemny sposób streszcza najważniejsze wydarzenia z poprzedniej części, jednakże wydaje mi się, że jednak lepiej przeczytać pierwszą część zanim sięgniemy po drugą. Z każdą stroną chce się wiedzieć więcej i więcej. Mamy tutaj wiele emocji i ciekawych zwrotów akcji także nie da się nudzić. Wątek rasizmu i nietolerancji dla osób o innym kolorze skóry bardzo boli wiedząc, że tak się dzieje na co dzień na całym świecie. Zakończenie wbiło mnie w fotel. Już nie mogę się doczekać części trzeciej. Serdecznie polecam!

Moja ocena to 9 na 10.

Recenzję pierwszej części możecie przeczytać TUTAJ.


Komentarze