Danielle L. Jensen "Zdradziecka królowa"

 

Zdradziecka królowa

Danielle L. Jensen

Wydawnictwo: Galeria książki

Data wydania: 24.06.2020

Kategoria: literatura młodzieżowa

Cykl: Królestwo Mostu (tom 2)

Ilość stron:360

 

Pierwsza część cyklu bardzo mnie wciągnęła i nie mogłam się doczekać kolejnego tomu. Recenzję pierwszej części możecie przeczytać TUTAJ.

Aren jest przetrzymywany i torturowany przez Silasa, ojca Lary. Silas natomiast czeka aż pojawi się jego córka i będzie mógł ją zabić. Lara błaga siostrę Arena aby pozwoliła jej odbić męża co jej się udaje i wyrusza na poszukiwania swoich sióstr, które chce prosić o pomoc. 

Życzenia były marzeniami głupców.

Aren natomiast dostrzega szansę pomocy u żon Silasa oraz jego syna. Stara się za ich pomocą przemycić wiadomość dla swoich ludzi. Lara odnajduje siostry i wraz z ludźmi Arena i babcią planuje odbicie męża. Czy Aren powinien ufać bratu Lary? Czy uda im się uratować Ithicane przed oblężeniem? tego dowiecie się czytając książkę.

- Złożyłem córce obietnicę, Waza Wysokość. Obezałem, że jeśli kiedykolwiek mnie zdradzi, zabiję ją w najpaskudniejszy możliwy sposób.A ja zawsze dotrzymuję słowa.

Książkę czyta się bardzo szybko. Z każdą stroną chce się więcej i więcej, żeby jak najszybciej się dowiedzieć czy Arenowi udało się odzyskać królestwo i jak dalej potoczą się losy głównych bohaterów.

Z chęcią sięgnę również po inne książki autorki, bo ten cykl bardzo mnie wciągnął.

Moja ocena to 8 na 10.


Komentarze

  1. Cieszę się, że przeczytałam pierwszą część za nim przeczytałam twoją opinię, ponieważ zdradziłaby mi trochę z fabuły ;). Już jestem ciekawa dalszych losów bohaterów. Fajnie, że druga część również wciąga.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest napisać recenzję kolejnego tomu bez zdradzania co się stało w poprzednim i tak starałam się jak najmniej napisać ;)

      Usuń
  2. Czytałam jedynie trylogię o trolach tej autorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Ja jak na razie czytałam tylko te dwie książki tej autorki, ale chciałabym też zapoznać się z innymi jej pozycjami.

      Usuń
    2. Moim zdaniem Królestwo Mostu jest dużo lepsze od trylogii klątwy - dojrzalsze, bardziej dorosłe i fantastycznie opisany świat.

      Usuń

Prześlij komentarz