Ida Żmiejewska "Gdy zgasną światła"



Gdy zgasną światła

Ida Żmiejewska

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Data wydania: 16.09.2020

Cykl: Warszawianka (tom 2)

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Ilość stron: 432

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Neave Creations.

Leontyna wraz z siostrą i matką wracają do Warszawy po dwuletniej nieobecności. Wyjechały do Szwajcarii aby odpocząć po trudnych przejściach i utracie bliskich osób. Po powrocie dziewczyna dowiaduje się, że Aleksander Woronin siedzi w areszcie i jest oskarżony o zamordowanie swojej kochanki. Leontyna oczywiście w to nie wierzy. O pomoc w odkryciu prawdy prosi ją jego przyjaciel. Ona wbrew wszystkim zaczyna prowadzić swoje własne śledztwo.

Ludzie mordują się wyłącznie z powodu banalnych spraw. Z miłości, z zazdrości i dla pieniędzy. 

Niespodziewanie w teatrze zostaje zamordowana kolejna dziewczyna. Do Warszawy wraca również sędzia Mironow, z którym pracował Aleksander i on także robi wszystko aby wyciągnąć Woronina z więzienia. Ten niestety ma wroga w postaci innego sędziego, który za wszelką cenę chce go wysłać na Sybir. 

Muszę przyznać, że książkę wręcz pochłonęłam tak dobrze się ją czytało i nie mogłam się od niej oderwać. Akcja działa się cały czas i nie mogłam się doczekać co będzie dalej i dalej. Chyba ta część podobała mi się bardziej niż pierwsza, choć też była świetna. Bardzo jestem również ciekawa czy będzie kolejna, bo z chęcią była wróciła do bohaterów i dowiedziała się jak potoczą się ich losy. 

Moja ocena to 10 na 10. 

Recenzję pierwszej części możecie przeczytać TUTAJ.


Komentarze