Małgorzata Radtke "Klucznik"




Klucznik
Małgorzata Radtke
Wydawnictwo: Wydawnictwo WasPos
Data wydania: 18.06.2020
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller
Cykl: Szady (tom 2)
Ilość stron: 560

Książkę dostałam od samej autorki, za co bardzo jej dziękuję.

Szady tym razem zostaje przydzielony do sprawy zamordowanego biegacza w parku. Przy ofierze zostaje znaleziony stary klucz, który przypomina sprawy sprzed kilkunastu lat, których akta odkrywa Błona - partner Szadego. Pojawiają się kolejne ofiary, a naśladowca Klucznika nadal jest nieuchwytny. Szady musi dodatkowo zmagać się ze swoim dawnym wrogiem w ramach współpracy.
Puścił mnie, następnie trzymając rękę na moim barku, zaprowadził mnie do piwnicy. Potrzebowałem tego. Każdy mięsień w moim ciele się napinał, bo wiedziałem, że na chwilę będę mógł upuścić trochę pary.
Do tego wszystkiego pasierb Szadego wplątuje się w aferę narkotykową, z której ten musi jakoś go wyciągnąć. Na swoje nieszczęście Szady w pewnym momencie zmienia się z myśliwego w zwierzynę. Dobrze, że ma po swojej stronie partnera oraz innych współpracowników, którzy robią wszystko aby mu pomóc nawet za cenę złamania prawa. 

Książkę czyta się bardzo szybko. Mamy w niej dużo zwrotów akcji, które wprowadzają dużo zaskoczenia i jeszcze bardziej zwiększają napięcie. Zakończenie zaskakuje, ale dzięki niemu możemy się przekonać, że prawdą jest, że pozory mylą. Serdecznie polecam.

Moja ocena to 8 na 10. 

Recenzję pierwszego tomu możecie przeczytać TUTAJ.

Komentarze