Małgorzata Radtke "Czerwony lód"




Czerwony lód
Małgorzata Radtke
Wydawnictwo: Wydawnictwo WasPos
Data wydania: 05.07.2019
Cykl: Szady (tom1)
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller
Ilość stron: 386


Książkę postanowiłam przeczytać, ponieważ dostałam drugą część od autorki i chciałam zapoznać się z pierwszą.

Głównym bohaterem książki jest sierżant sztabowy Szadurski zwany Szadym. Po brawurowej akcji zostaje on zaraz wezwany do następnej w zakładzie produkującym mrożonki. Na jednej z hali zostaje znaleziona wielka plama krwi, ale ciała brak. Szady wraz ze swoim partnerem Błoną zaczynają dochodzenie, które z każdym momentem staje się coraz trudniejsze.
Postanowiliśmy z Błoną pokręcić się po zakładzie - udaliśmy się na miejsce morderstwa. Staraliśmy się wytypować własne teorie i stworzyć logiczny ciąg wydarzeń. Potrzebowałem tego, aby otworzyć umysł.
Szady do tego musi się zmagać jeszcze z problemami osobistymi. Do całej sprawy chcą jeszcze się wtrącić właściciele firmy z Francji, co podsuwa myśl, że bardzo chcą coś zatuszować. Wszyscy w około kłamią, jedni kryją drugich. Czy policjantom uda się rozwikłać zagadkę?

Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Muszę przyznać, że do końca trzyma w napięciu i nie udało mi się odgadnąć kto stoi za morderstwem, co przemawia na plus wobec lektury. Serdecznie polecam :)

Moja ocena to 9 na 10. 

Komentarze