Dagmara Rek "Spotkanie po latach"

 


Spotkanie po latach

Dagmara Rek

Wydawnictwo: WasPos

Data wydania: 25.09.2024

Kategoria: literatura obyczajowa

Ilość stron: 205

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki bardzo dziękuję autorce oraz wydawnictwu.

Do Marty i Oli przychodzi zaproszenie na spotkanie klasowe. Ola bardzo się cieszy na tą imprezę, ale Marta ma wiele wątpliwości, bo nie czuje się dobrze ze swoim ciałem. Ola bierze ją w obroty i tłumaczy, że dziewczyna musi w końcu przepracować swoją niską samoocenę. Marta za namową Oli spisuje w zeszycie swoje trudne wspomnienia.

Uważałam, że jak ktoś ma się we mnie zakochać, to nie dlatego, że ładnie wyglądam, ale dlatego, że mam taki super charakter. 

Dziewczyna jest bardzo wdzięczna za tak dobrą przyjaciółkę i wsparcie jakie od niej dostaje. Marta zaczyna rozumieć, że jest w stanie zawalczyć o siebie i tym samym poprawić swoje samopoczucie. 

Książkę czytało mi się bardzo dobrze. Poznajemy w niej dwie przyjaciółki, które wspierają się w każdej trudnej sytuacji. Ola pokazuje Marcie jak ta ma przepracować swoją samoocenę, która została zdeptana. W książce mamy podane wiele ciekawych przykładów pracy nad sobą, które możemy wykorzystać w swoim życiu. Wiele osób zmaga się z niską samooceną i bardzo często jest to związane z tym, że ktoś do tego doprowadził. Mamy tutaj też pokazane bardzo odpowiedzialne podejście do dzieci i ich wychowywania. Książka daje do myślenia i można z niej wynieść wiele wniosków. 

Moja ocena to 8 na 10.


Komentarze