Remigiusz Mróz "Inne tonacje ciszy"

 


Inne tonacje ciszy

Remigiusz Mróz

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data wydania: 06.12.2023

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Cykl: Aspen i Joyce (tom 1)

Ilość stron: 480

Książka z mojej biblioteczki.

Aspen budzi się w szpitalu i uświadamia sobie, że nic nie pamięta. Jak się okazuje miała ona wypadek, w którym straciła pamięć. Przy jej łóżku przez ten czas siedział obcy dla niej chłopak Grayson Joyce. Do Aspen przyjeżdża jej dziadek i informuje ją, że podczas wypadku zginęła jej matka i z rodziny ma tylko jego. Joyce mówi dziewczynie, że przysiadywał z nią bo szuka pewnej kasety, która prawdopodobnie jest w magazynie szpitala. Oboje się tam udają i odnoszą sukces.

Grayson chce żeby Aspen przesłuchała kasetę i ją przetłumaczyła, bo w piosenkach są ukryte wskazówki, które sporządzone przez autora wiodą do pewnej tajemnicy. Aspen opowiada historię swojemu dziadkowi, a on po sprawdzeniu mówi, że odkrył całkowicie co innego. Dziewczyna jest zła na Joyce, że ją okłamał. Dodatkowo za Aspen przyjeżdża jej chłopak, ale ona nadal nic nie pamięta.

Muszę przyznać, że książka jakoś specjalnie mnie nie wciągnęła. Choć zakończenie było dla mnie wielkim zaskoczeniem to jednak całość była raczej dobra. Myślę, że jak dotąd to najniżej przeze mnie oceniona książka autora. Oczywiście sięgnę po drugą część, bo już na mnie czeka, ale nie to książka która mnie porwała. Mamy tutaj dziewczynę, która po wypadku utraciła pamięć i chłopaka, który chce odkryć tajemnicę zostawioną przez artystę w jego twórczości. Pomiędzy młodymi rodzi się jakaś niewyjaśniona energia, która ich przyciąga wbrew wszystkiemu. Oboje nie mieli w życiu łatwo, ale zawsze wychodzili na prostą.

Moja ocena to 7 na 10.


Komentarze