Justyna Chrobak "Powrót do Nesbero"

 


Powrót do Nesbero

Justyna Chrobak

Wydawnictwo: Magiczne Dlaczemu

Data wydania: 15.11.2023

Kategoria: fantasy, science fiction

Cykl: Córka lasu (tom 2)

Ilość stron: 216

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Blogerka Anka.

Ryann budzi się w szpitalu. Nie pamięta co się z nią działo w ostatnich dniach. Jest przekonana, że podczas ostatniej podróży zapadła w śpiączkę. Niespodziewanie zaczynają nawiedzać ją jakieś wizje, ale nikomu się do nich nie przyznaje. Do jej rodzinnego domu przychodzą tajemniczy goście, którzy potrzebują jej pomocy i proszą, aby wróciła z nimi do Nesbero i nagle okazuje się, że dziwne wizje są prawdą. 

Ryann wraca w swoje rodzinne strony. Okazuje się, że ona wraz ze swoją kuzynką jako jedyne mają szansę uratować mieszkańców przed zagładą po ataku przez królową Elfów. Wychodzą na jaw kolejne tajemnice. Ryann wraz z ludzkimi wojownikami i mieszkańcami wioski wyrusza na trudną misję do Ogrów w celu proszenia ich o pomoc w walce z Elfami. Misja wydaje się samobójcza, ale dzięki dziewczynie wszystko jest możliwe. 

Druga część książki zabiera nas ponownie do magicznej krainy jaką jest Nesbero. Tym razem bliżej poznajemy Ogry, które nie są aż takie złe jak je malują. Muszę przyznać, że z wielką przyjemnością znów zagościłam do tej magicznej krainie. Odkrywamy kolejne tajemnice i poznajemy całą prawdę o rodzicach Ryann. Obie części bardzo mi się podobały i spędziłam z nimi fantastyczną przygodę.

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze

Prześlij komentarz