Cristian Perfumo "Kolekcjoner strzał"



Kolekcjoner strzał

Cristian Perfumo

Wydawnictwo: Autornia

Data wydania: 15.04.2024

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Ilość stron: 242

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki dziękuje wydawnictwu.

Laura Badia jest kryminologiem i również funkcjonariuszką policji w małym patagońskim miasteczku. Dochodzi tam do brutalnego pobicia ze skutkiem śmiertelnym. Laura nie przyznaje się przełożonym, że coś ją łączyło jakiś czas temu z ofiarą, bo jest świadoma tego, że została by odsunięta od sprawy. Z domu ofiary została skradziona kolekcja bardzo rzadkich grotów strzał. Policja podejrzewa, że to może być motywem zbrodni.

Ostatecznie ciało nie było osobą, lecz splotem tkanek, które rozcinałam razem z koronerem w poszukiwaniu odpowiedzi.

Do miasteczka na prośbę sędziny przyjeżdża znany archeolog z Buenos Aires. Laura ma problem ponieważ z jej biura zginął ważny dowód w sprawie i kobieta nie wie jak to wyjaśnić przełożonym. Laura idzie śladem ofiary, który jak się okazuje był zamieszany w hazard. Typuje ona podejrzanego, ale pobiera od niego próbki nielegalnie, więc jest świadoma tego, że i tak będzie musiała inaczej dowieźć jego ewentualnej winy.

Pierwszy raz miałam przyjemność czytać książkę, której akcja rozgrywa się w Patagonii. Czytało mi się ją bardzo dobrze i z ciekawością poznawałam dalszy rozwój wypadków. Dodatkowo mamy tutaj piękne opisy przyrody oraz historię plemienia Tehuelczów. Mamy tutaj także zagadkę morderstwa i kradzieży. Lekturę oceniam bardzo pozytywnie.

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze