Grzegorz Filarowski, Nadia Szagdaj "Rak"



Rak

Grzegorz Filarowski; Nadia Szagdaj

Wydawnictwo: Lingua Mortis

Data wydania: 26.10.2023

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Cykl: RAK (tom 1)

Ilość stron: 480

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez @blogerka.testerka.recenzje

Monika jest w trakcie trudnego rozwodu i walki o opiekę nad córką. Na szczęście ma wsparcie w znajomym, Iwo. On jest zawsze obok, powie miłe słowo i wspiera na każdym kroku. Filip, mąż Moniki, mieszka teraz z Justyną. Mężczyzna ma profesjonalny stój Batmana i zbiera informacje o pewnych kobietach. Cyja jest policjantem, pewnego dnia przez przypadek na jego biurko trafia sprawa mocno pobitej kobiety. Mężczyzna cieszy się, że w końcu coś ciekawego do niego trafiła. Jednak radość nie jest zbyt długa, bo okazuje się, że sprawa jest jego kolegi, ale ten jednak z niej rezygnuje na poczet Cyji. 

Rak. To odpowiednia nazwa dla istoty, która żeruje na zdrowych osobach i sprawia, że przestają takimi być.

Monika spada z drabiny i ulega wypadkowi. Filip jak ją widzi jest przerażony. Iwo podejrzewa męża Moniki o podcięcie drabiny. Filip zostaje aresztowany pod pretekstem narkotyków. W ten sposób Cyja i Filip się poznają. Cyja za wszelką cenę chce złapać faceta, który znęca się nad kobietami, ale te nie chcą zeznawać, bo się boją. Z pomocą przychodzi mu niespodziewanie Filip.

W książce mamy opisaną historię opartą na faktach. W niektórych momentach było mi ciężko ją czytać, bo nie mogłam zrozumieć opisywanych osób i sytuacji. Nie do końca mogłam pojąć jak można tuszować pobicia, szantaże i kradzieże. Bardzo starałam się zrozumieć ofiary. Oczywiście najgorszy w tym wszystkim był główny bohater czyli oszust, który żerował na kobietach przeważnie w najtrudniejszych momentach ich życia. Wykorzystywał ich słabość. Zresztą nie tylko kobiety padły jego ofiarą, bo byli też mężczyźni na których żerował. Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy ofiar i tego zwyrodnialca.  

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze