Barbara Kornak "Ubezpieczenie psa i kota i wszystko co chciałbyś o nim wiedzieć"

 


Ubezpieczenie psa i kota i wszystko co chciałbyś o nim wiedzieć

Barbara Kornak

Wydawnictwo: Barbara Kornak

Data wydania: 06.04.2024

Kategoria: poradniki

Ilość stron: 68

Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce.

Muszę przyznać, że coraz więcej słyszę o ubezpieczeniach psów i sama od jakiegoś czasu zastanawiam się nad taką opcją. Kiedy zobaczyłam tą pozycję od razu zgłosiłam się z chęcią jej przeczytania, bo temat jest ważny i na czasie. Coraz więcej osób decyduje się na ubezpieczenie swojego czworonoga. Chyba każdy właściciel może przyznać, że koszty weterynarza nie są małe, a z wiekiem zwierzęcia rosną. Sama mam dwa psy i dobrze to wiem.

W książce mamy pokazane różne rodzaje ubezpieczeń zarówno weterynaryjnych jak i na przykład turystycznych. Możemy przekonać się również jakie jeszcze zwierzęta oprócz psów i kotów można ubezpieczyć. Książka jest napisana bardzo przejrzyście. Mamy w niej podane tabelki różnych towarzystw ubezpieczeniowych, które mają opcję dla zwierząt i ich porównanie. 

Dla mnie to bardzo dobra pozycja dla wszystkich właścicieli zwierzaków. Na pewno dalej będę zgłębiać ten temat, ale dzięki tej pozycji będzie mi łatwiej. 

Moja ocena to 10 na 10.

 


Komentarze