Ewa Sobel "Wprost w Twoje ramiona"


Wprost w Twoje ramiona

Ewa Sobel

Wydawnictwo: Empik Selfpublishing

Data wydania: 07.11.2023

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Ilość stron: 346

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki dziękuję autorce.

Dwóch braci i ona. Emilia miała wyjść za Mateusza, ale uciekła mu sprzed ołtarza. Niespodziewanie z pomocą przyszedł jej brat Mateusza, Patryk. To przed nim dziewczyna się otworzyła i wyznała swój sekret. Mężczyzna zaproponował jej pewien układ wręcz nie do odrzucenia, aby Mateusz niczego się nie dowiedział. 

A jeśli kiedyś niechcąco zranicie kogoś bardzo wam bliskiego, kto był przy was w najtrudniejszych momentach, nie wahajcie się poprosić go o wybaczenie.

Emilia i Patryk szykują się do ślubu. Niestety do niego nie dochodzi, bo wkracza Mateusz, który nie wierzy w ich wielką miłość. Emilia cały czas coś czuje do eks-narzeczonego, ale nie chce wyjawić mu prawdy. Patryk jest zakochany w Emilii, ale jest świadomy tego, że ona mu nie uwierzy, bo cały czas myśli o jego bracie, choć nie zna o nim całej prawdy.

Książka opowiada o pisarce, która ucieka ukochanemu sprzed ołtarza i wpada na jego brata. Ten chcąc jej pomóc składa jej propozycje. Mamy tutaj wiele tajemnic, skrywanych sekretów, miłość i zazdrość. Nie do końca umiałam zrozumieć główną bohaterkę, choć w toku fabuły zostały odkryte wszystkie tajemnice, to dziwne było dla mnie dlaczego nie porozmawiała wprost z narzeczonym. W każdym razie książkę czytało się dobrze, choć były momenty gdzie musiałam się mocno skupiać. Styl autorki jest ciekawy i trochę nieszablonowy, może dlatego musiałam wejść dobrze w fabułę, a były momenty zaskoczenia. W każdym razie z książką spędziłam miło czas.

Moja ocena to 7 na 10.


Komentarze