Katarzyna Nowakowska "Żądze"



Żądze

Katarzyna Nowakowska

Wydawnictwo: Słowne (dawniej Burda Media Polska)

Data wydania: 13.10.2021

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Cykl: Skandal (tom 3)

Ilość stron: 335

Książka bierze udział w wyzwaniu Abecadło z pieca spadło..., gdzie w tym miesiącu czytamy książki autorów na literę N.

Julia szykuje się do ślubu z Gaspardem, który ma się odbyć w Marsylii. Hotel nad którym pracowali jest już prawie ukończony. Ślub odbywa się prawie bez żadnych zakłóceń, ponieważ na miejscu okazuje się, że przybył również James ze swoją żoną i synem o czym Julia nie wiedziała. Nie było to dla niej łatwe przeżycie. Para młoda miesiąc miodowy spędza na Mazurach, co jest wielkim zaskoczeniem dla Julii, ale miejsce bardzo przypada jej do gustu. 

Wiedziałam, że jest we mnie zakochany, ale być w kimś zakochanym a kochać kogoś to dwie różne rzeczy.

Otwarcie hotelu zostaje zaplanowane w sylwestra także przez cały grudzień trwają przygotowania do wielkiego otwarcia, które na szczęście okazuje się wielkim sukcesem. Gaspard proponuje Julii zrobienie pensjonatu lub hotelu na Mazurach, w miejscu gdzie spędzili piękne chwile. Na początku dziewczyna jest sceptyczna, bo nie wie czy sobie da radę, ale w końcu podejmuje to wyzwanie. Niestety rozłąka dla małżonków nie jest czymś dobry.

To już trzeci i ostatni tom cyklu, gdzie poznajemy dalsze losy Julii i to jak ta przygoda się zakończyła. Mamy tu kilka zwrotów akcji, po których nie wiadomo jak cała historia się potoczy. Podsumowując cały cykl dobrze mi się go czytało, akurat teraz potrzebowałam czegoś lekkiego, aby oderwać myśli od wszystkich bolączek i przenieść w inne miejsce. To właśnie osiągnęłam. Wiem, że nie wszystkim te książki przypadną do gustu, ale dla mnie były w sam raz na tą chwilę.

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze