Katarzyna Nowakowska "Femme fatale"


Femme fatale

Katarzyna Nowakowska

Wydawnictwo: Burda Książki

Data wydania: 10.03.2021

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Cykl: Skandal (tom 2)

Ilość stron: 282

Książka bierze udział w wyzwaniu Abecadło z pieca spadło..., gdzie w tym miesiącu czytamy książki autorów na literę N.

Julia nie może się pozbierać po tym co się wydarzyło po powrocie z Nowego Jorku. Kolejny raz bez żadnego porozumienia ojciec wysyła ją tym razem do Paryża. Na miejscu Julia dowiaduje się, że ma pracować przy remoncie hotelu dla Gasparda de Riguad. Dodatkowo do dziewczyny dzwoni zapłakana Monika, która informuje ją, że Iga zlikwidowała warszawskie biuro i ją zwolniła. Julia nie wiele myśląc zaprasza Monikę do Paryża. Na szczęście Gaspard nie ma nic przeciwko, a wręcz jest zadowolony, że Julia będzie miała asystentkę. 

Zrozumiałam, że kilka kilogramów w jedną lub w drugą wcale nie sprawiały, że byłam mniej lub bardziej atrakcyjna. Atrakcyjność miałam w głowie i tylko ode mnie zależało, czy w to wierzyłam, czy nie.

Pomiędzy Julią a Gaspardem iskrzy i lądują oni w łóżku. Na początku dziewczyna nie jest pewna czy to dobry pomysł, ale Francuz próbuje ją przekonać do swojego lekkiego toku rozumowania. Dodatkowo okazuje się, że w apartamencie obok mieszka James, który jest wspólnikiem i przyjacielem Gasparda. Julia oczekuje jakichś wyjaśnień od Anglika, ale ten jakoś nie może zdobyć się na szczerą rozmowę. 

Druga część cyklu, w której poznajemy dalsze losy Julii i Jamesa. Zakończenie pierwszego tomu mnie zaskoczyło, ale w drugim tomie końcówka to petarda. Tym razem też mamy lekkie pióro, piękny Paryż i dużo erotyki. Także coś fajnego i lekkiego na jesienne wieczory. 

Moja ocena to 8 na 10. 

Komentarze