Mariusz Łapiński, Magdalena Gumowska "Zwrotnik Dzioborożca"

 


Zwrotnik Dzioborożca

Mariusz Łapiński, Magdalena Gumowska

Wydawnictwo: Dobrze Pojechane

Data wydania: 27.10.2022

Kategoria: literatura podróżnicza

Ilość stron: 350

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Czytam dla przyjemności.

Tym razem wraz z autorami książki możemy wybrać się w podróż po Azji, a dokładnie odwiedzamy Tajlandię, Laos, Kambodżę, Wietnam, Malezję, Singapur, Borneo, Brunei i Indonezję. W każdym z odwiedzonych państw poznajemy jego kuchnię, przyrodę, ludzi i ciekawe miejsca. Nasi bohaterowie podróżują różnymi środkami lokomocji i czasami doświadczają ciekawych przygód.

Czyny świadczą o charakterze.

Bywają momenty gdy do naszej dwójko dołączają nowe osoby, a są nimi albo członkowie rodziny, albo osoby poznane podczas podróży. Dzięki książce poznajemy również mieszkańców odwiedzanych miejsc i możemy się dowiedzieć jak odbierają oni obcych. Na szczęście w większości wypadków są przyjaźnie nastawieni, ale bywają momenty mniej przyjemne. 

To już drugie moje spotkanie z książką podróżniczą autora. Poprzednim razem była to Australia, a teraz Azja. W książce mamy bogatą kolekcję zdjęć, a do tego jeśli mamy możliwość po każdym etapie możemy obejrzeć film na YouTube. Dla mnie najprzyjemniejsze było czytanie o przyrodzie w danych zakątkach. Poprzez opisy i zdjęcia niemal się czułam jakbym tam była razem z autorami.

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze