Magdalena Majcher "Najgorszy dom"



Najgorszy dom

Magdalena Majcher

Wydawnictwo: W.A.B.

Data wydania: 01.06.2022

Kategoria: kryminał, thriller, sensacja

Ilość stron: 352

Książka z mojej biblioteczki i z listy na kwiecień.

Łucja jest prywatnym detektywem i gdy dowiaduje się o zaginięciu siostry wyrusza do rodzinnego Namysłowa, w którym nie była od 8 lat. To właśnie wtedy matka wyrzuciła ją z domu, a dla Łucji to miejsce kojarzy się wyłącznie ze złem, którego doznała. Dziewczyna ma też świadomość, że zawiodła swoją siostrę Karolinę, bo obiecała, że po nią wróci, a tego nie zrobiła. Po powrocie do Namysłowa kobieta musi zmierzyć się z członkami rodziny i swoją traumą. 

Blizny nosi się w sercu do końca życia.

Okazuje się, że w policji pracuje były chłopak Łucji, który jako jedyny wiedział o wszystkim co się działo w jej domu. Dziewczyna prosi go o pomoc w śledztwie. Łucji nie podoba się to, że policja nie bierze zaginięcia Karoliny priorytetowo, bo już wcześniej zdarzały się jej ucieczki. Im więcej dziewczyna dowiaduje się o swojej siostrze tym bardziej uświadamia sobie, że nie zna tej młodej kobiety.

Kolejna książka autorki, od której nie można się oderwać. Mamy tutaj ukazany motyw molestowania seksualnego, który bardzo mocno wpływa na życie ofiary. Do tego dochodzi jeszcze niezrozumienie i brak wsparcia od najbliższej osoby. Muszę przyznać, że pomiędzy Łucją z sobą znalazłam kilka wspólnych elementów i może łatwiej było mi ją zrozumieć. Dobrze napisana książka z mocnym akcentem. 

Moja ocena to 9 na 10.



Komentarze

  1. Ta książka jest już w mojej biblioteczce. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz