Mateusz R.M. Rogalski "Przepowiednia"

 


Przepowiednia

Mateusz R.M. Rogaliski

Wydawnictwo: selfpublishing

Data wydania: 01.06.2022

Kategoria: fantasy, science fiction

Cykl: Obrońcy Ahury (tom 2)

Ilość stron: 374

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem booktour zorganizowanego przez Czytam dla przyjemności.

Aris budzi się w jakiś chatce nie wiedząc gdzie się znajduje, a na dodatek jest związany. Opiekuje się nim tajemnicza kobieta, która zdradza mu kilka tajemnic na temat byłego i obecnego króla. Jak się okazuje nie wszystko jest takie jasne jak mu opowiadano. Kobieta wypuszcza Arisa, a ten wraca do wojska. Tam dowiaduje się, że wygrali bitwę o Rede, ale większa część jego chorągwi zginęła. Na szczęście jego kompani wszyscy są cali. 
- A właściwie jak to się stało, że wasza czwórka się tak dobrała? - zapytałem, siadając
- Bogowie tak spletli nasze ścieżki, że się wszyscy czterej w odpowiednim miejscu i o odpowiednim czasie znaleźli.
- W świątyni? Jakiego boga?
- W burdelu, świątyni boga rozpusty.
Od Bardaka jednego z Małych Aris dowiaduje się, że tamten znalazł czarny monolit z ich snów. Wyruszają na jego poszukiwania, a tam natrafiają na Anake, która według przepowiedni czeka na Obłędną Drużynę, którą okazują się oni i muszą wypełnić przeznaczenie. W ten sposób wyruszają w dalszą drogę, żeby więcej się dowiedzieć gdzie mają wyruszyć i co zdobyć. Ich wyprawa ma być na daleką północ do Noradu w celu zgładzenia smoka.

W książce poznajemy dalsze losy całej drużyny. Ta część już była dla mnie bardziej przystępna i lepiej mi się ją czytało. Oczywiście bardzo jestem ciekawa kolejnej części i zakończenia całej przygody drużyny. 

Moja ocena to 7 na 10.



Komentarze