Paulina Świst "Chechło"

 


Chechło

Paulina Świst

Wydawnictwo: Akurat

Data wydania: 16.06.2021

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Ilość stron: 320

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez kejt.run

Paulina musiała zostawić swoje poprzednie życie, które wiodła we Wrocławiu i przenieść się na Górny Śląsk. Jej były facet zbił ją na wielką minę, gdzie straciła wszystko. Teraz stara się jakoś związać koniec z końcem. Pracuje w gminie u swojego kuzyna, ale dorabia sobie również jako kelnerka na rautach i pisze książkę. To właśnie na takim przyjęciu poznaje przystojnego adwokata.

Z natury nie byłam zazdrosna ani o pieniądze, ani o sukcesy, ani o talenty. Niestety nie można było w żadnym wypadku powiedzieć, że nie jestem zazdrosna o facetów, z którymi chodziłam do łóżka...

Marcin również od samego początku zwrócił na nią uwagę. Na nieszczęście dla Pauliny na przyjęciu pojawił się jej były, którego nienawidziła z całego serca. Marcin ratuje kobietę z opresji i w konsekwencji jadą do niego. Oboje wiedzą jak ta wizyta się zakończy i nie kryją przed sobą wzajemnego pociągu. Im bardziej Marcin poznaje Paulinę tym bardziej wie, że jest ona inna od tych które do tej pory poznał. Kobieta też w końcu wyjawia mu prawdę o sobie, bo problemy zaczynają się piętrzyć.

Lekka, pikantna i z dreszczykiem lektura. Bardzo dobrze i szybko mi się ją czytało. Muszę przyznać, że nie raz się uśmiechnęłam, bo Paulina ma świetne teksty. Jest trochę tajemnicy, dużo seksu i przemoc. Nie można się przy niej nudzić. 

Moja ocena to 8 na 10.

Komentarze