Aleksandra Jonasz "Obudź mnie, zanim umrę"

 


Obudź mnie, zanim umrę

Aleksandra Jonasz

Wydawnictwo: Novae Res

Data wydania: 01.01.2018

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Ilość stron: 164

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez @zaczytana_mama_trójki_dzieci

Na tyłach restauracji zostaje znaleziona martwa nastolatka. Sprawę dostają detektyw Rosalie Evens i detektyw Bruce Archer. Na początku śledztwa zostają przesłuchani jej znajomi ze szkoły wraz z nauczycielami. Tam odkrywają, że jeden z uczniów w szafce miał setki zdjęć zamordowanej i oczywiście zostaje on zatrzymany.

To są tylko nastolatkowie? Czy dorośli psychopaci w ciałach dzieci?

Niestety zostaje znalezione kolejne ciało, które zostało zmasakrowane. Śledczy nie wiedzą czy te dwie sprawy coś łączy, bo ciała były w bardzo różnym stanie. Dodatkowo Rosalie ma dziwne sny, w których ma wrażenie, że jest mordowana. Jednak ma poczucie, że mają one coś wspólnego z aktualnymi morderstwami.

Nie do końca porwała mnie ta książka, brakowało mi trochę wyjaśnienia pewnych spraw, ale pewnie taki miał być jej przekaz. Sprawa dosyć ciekawa bez możliwości odgadnięcia sprawcy. Ciekawa jestem jak dalej się ona potoczy w kolejnej części. 

Moja ocena to 7 na 10. 

Komentarze