Shannon Hale, LeUyen Pham "Najlepsze przyjaciółki"

 


Najlepsze przyjaciółki

Shannon, Hale, Leuyen Pham 

Wydawnictwo: Jaguar

Data wydania: 29.01.2020

Kategoria: komiksy

Cykl: Przyjaciółki (tom 2)

Ilość stron: 256

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Zaczytany świat Moni.

Książka jest napisana w formie komiksu. Sara i jej przyjaciółki idą do szóstej klasy i są najstarsze w szkole, więc cieszą się respektem młodszych roczników. Sara jest zadowolona, że przyjaźni się z najbardziej popularną dziewczyną w klasie, chociaż czasami odnosi trochę inne wrażenie. Przewija się również temat chłopców i nie wie jak ma wobec nich postępować, czy z nimi gadać czy nie gadać, czy ich lubić czy nie. 

Sara ma możliwość wzięcia na biwak jednej z przyjaciółek, ale nie wie kogo zabrać. Decyduje się na dziewczynkę, która chodzi obecnie do innej szkoły. Niestety nie wszystko układa się po jej myśli, bo dziewczyny nie mają już ze sobą wspólnych tematów. Zbliża się koniec roku szkolnego i dziewczyny muszą wybrać przedmioty jakie będą miały w gimnazjum. Asia ta najpopularniejsza prawie, że narzuca wszystkim co mają wziąć aby wszystkie lekcje miały razem. Niestety wśród tych przedmiotów nie ma tych, które by chciała wziąć Sara i dziewczyna nie wie co ma zrobić. Czy iść za głosem serca i rozumu, czy za przyjaciółkami.

Komiksy czytałam tylko w dzieciństwie i byłam bardzo ciekawa tej książki. Akurat pierwszej części nie czytałam, więc nie wiem co się wydarzyło wcześniej, ale myślę, że to nie przeszkadza w poznaniu przygód Sary. Przeczytanie książki zajęło mi bardzo mało czasu, więc spokojnie jeden wieczór wystarczy, a może i pół. Tematyka młodzieżowa, więc czasami musiałam sobie przypomnieć jak to było być w szkole i mieć te wszystkie rozterki. Wiadomo, że z perspektywy czasu to były błahostki, ale wtedy te wszystkie problemy były ogromne. 

Moja ocena 7 na 10.



Komentarze