Kamila Wiśniewska "Związani umową"

 


Związani umową

Kamila Wiśniewska

Wydawnictwo: NieZwykłe

Data wydania: 10.02.2021

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Ilość stron: 250

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez nocne_spotkania_z_ksiazka.

Cameron jest wziętym biznesmenem, który na swoje nieszczęście okłamuje swoją chorą siostrę, że ma dziewczynę. Rose nie ustępuje i zmusza brata do poznania obu kobiet. Mężczyzna poprzez swojego asystenta i przyjaciela poznaje piękną Annabel, która od razu wpada mu w oku. Postanawia się z nią umówić i zaproponować jej pewien układ, na którym oboje mogą skorzystać.

W dzień byłem biznesmenem, porządnym mężczyzną, nocą zamieniałem się w kogoś, od kogo lepiej trzymać się z daleka. Każdy, kto spróbowałby stanąć mi na drodze, zapłaciłby za to. Stałem się bestią, maszyną. Jednak miałem pewne zasady, jeśli chodziło o traktowanie kobiet.

Annabel jest młodą dziewczyną, która pracuje w restauracji, aby utrzymać siebie, pięcioletnią siostrę i ojca alkoholika. Matka dziewczyny odeszła po narodzinach Sophie, czego starsza z sióstr nie potrafi jej wybaczyć. Bella poprzez przyjaciela poznaje Camerona, nie wie co o nim myśleć tym bardziej po jego niezwykłej propozycji. Dziewczyna zgadza się wyjść na rok za mężczyznę. Cameron wraz z Annabel oraz Sophie idzie na kolację do swojej siostry, która aż do tej chwili nie wierzyła bratu w istnienie jakieś kobiety w jego życiu. Wieczorem natomiast mężczyzna zabiera Bellę do klubu, gdzie chce jej pokazać swoją drugą twarz, gdzie zwą go Bestią. Mimo zawartej umowy pomiędzy Bellą i Cameronem zaczyna rodzić się uczucie. Czy uda im się z tego wybrnąć i czy po roku faktycznie się wezmą rozwód? Tego możecie dowiedzieć się czytając książkę.

Książka lekka i przyjemna w czytaniu. Jednakże poruszane są również w niej trudne tematy takie jak alkoholizm i przemoc w rodzinie. Dwójka głównych bohaterów przeszła w swoim życiu trudne chwile, ale udało im się przetrwać i wyjść na prostą. W książce mamy także sceny erotyczne i namiętne. Moim zdaniem udany debiut autorki.

Moja ocena to 7 na 10.

Komentarze

Prześlij komentarz