Katarzyna Gacek "Zemsta ze skutkiem śmiertelnym"


Zemsta ze skutkiem śmiertelnym

Katarzyna Gacek

Wydawnictwo: Oficynka

Data wydania: 31.12.2020

Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Ilość stron: 274

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu.

Magda rozstała się z mężem, wróciła do pracy jako weterynarz i próbuje ogarnąć życie swoje i dwójki dzieci. Pewnego dnia jest świadkiem śmiertelnego potrącenia kobiety. Sprawę prowadzi jej przyjaciel Jacek. W czasie śledztwa dochodzi do morderstwa pani Marii, która prowadziła dom dobrych znajomych Magdy. Do tego wszystkiego jeszcze zostaje porwane dziecko.

W moim nowym życiu zdecydowanie najgorsze były poranki. Przez trzynaście lat codziennie budziłam się obok Tomasza, robiłam mu śniadanie, patrzyłam, jak wychodzi do pracy i zastanawiałam, co przygotować na obiad, gdy wróci. Mąż wypełniał moją przestrzeń dużo intensywniej niż dzieci.
Magda na własną rękę chce rozwikłać te sprawy, bo poniekąd czuje się w nie wmieszana. Nie do końca podoba się to Jackowi i próbuje on ją od tego odwieść. Magda musi również radzić sobie z emocjami po rozstaniu się z mężem, bo ten nadal chce kontrolować jej życie. Na szczęście ma wsparcie w babskim gronie, które pomaga jej wejść na właściwe tory nowego życia.

Z tego co się do czytałam jest to kontynuacja książki "W jak morderstwo", której nie czytałam, ale z wielką chęcią nadrobię zaległości. Książka bardzo mnie wciągnęła i szybko ją przeczytałam. Magda wydała mi się bardzo ciekawą bohaterką, taką życiową, z wadami i problemami dnia codziennego. Nie jest ona jakoś idealnie wygładzona. Tylko zdarzają się się dziwne nieprzewidziane rzeczy. Jeśli ktoś ma ochotę na fajny i lekki kryminał to serdecznie polecam.

Moja ocena to 8 na 10.  

Komentarze

Prześlij komentarz