Agata Suchocka "Woła mnie ciemność"


Woła mnie ciemność

Agata Suchocka

Wydawnictwo: Initium

Data wydania: 14.02.2018

Cykl: Daję Ci wieczność (tom 1)

Kategoria: literatura obyczajowa, romans

Ilość stron: 384

Książka zawędrowała do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Black Unicorn Presents.

Głównym bohaterem książki jest Armagnac Jardineux, który jest potomkiem plantatorów z Luizjany. Wyjeżdża on do Europy aby się kształcić. Niestety wybucha wojna secesyjna, która oddziela go od rodziny na zawsze i sprawia, że traci cały majątek. Trafia do Londynu, gdzie pomieszkuje u dalekiej krewnej. 

I oto perspektywa odbicia się od dna siedziała przede mną w osobie eterycznego, bezczelnego chłopaka o białych włosach i czarnych oczach.

Oferował mi nowy początek - życie, które, utraciłem, zanim zdążyło się na dobre zacząć.

Pewnego dnia, gdy Armagnac pijany gra na pianinie w zapadłym barze, podchodzi do niego młody mężczyzna o imieniu Lothar i proponuje spotkanie z jego mecenasem lordem Huntingtonem. Od tego dnia życie bohatera zmienia się nie do poznania. Opływa on w luksusie i bogactwie, otoczony pięknymi kobietami i mężczyznami. Niestety nie wszystko jest takie kolorowe. Z każdym dniem poznaje on nowe tajemnicze i mroczne rzeczy związane ze swoim chlebodawcą. Do tego odkrywa jeszcze powiązanie lorda ze swoją babcią co wydaje się nie możliwe, bo ten wygląda na młodego chłopca. Jakie tajemnice czają się w posiadłości lorda Huntingtona? Tego możecie się przekonać czytając książkę.

Książka bardzo mnie wciągnęła i zaciekawiła. Nie jest ona dla wszystkich bo może szokować scenami erotycznymi, które nie każdemu przypadną do gustu. Mnie osobiście one nie przeszkadzały. Mamy tutaj również odrobinę fantastyki co dodaje książce smaczku i tajemniczości. Już nie mogę się doczekać kolejnej części. 

Moja ocena to 8 na 10.


Komentarze

  1. Fajnie, że nie możesz się doczekać kolejnej części, ale ja osobiście nie planuje jej na razie czytać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz