Katarzyna Jakubowska "W domu Dave'a"


W domu Dave'a
Katarzyna Jakubowska
Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 01.02.2019
Kategoria: horror
Ilość stron: 172

Książka trafiła do mnie poprzez book tour. Nie często czytam książki z tego gatunku, ale akurat ta mnie zaciekawiła.

Główną bohaterką książki jest Tracy, która podróżuje autostopem. Niestety ma to nieszczęście, że trafia na psychopatę Dave'a, który ją porywa a później więzi w piwnicy. To co przeżywa Tracy jest niewyobrażalnie okrutne i przerażające. Natomiast Dave to psychopata, który dla własnej przyjemności znęca się nad innymi poprzez głodzenie, tortury czy zmuszanie robienia rzeczy, których nigdy by człowiek z własnej woli nie zrobił.
Krótko mówiąc, bezimienna dziewczyna, znaleziona na poboczu, przedstawiała obraz nędzy i rozpaczy.
Tracy w zamknięciu zrozumiała, że aby przeżyć musi być bezwzględnie posłuszna. To do czego zmusza ją Dave jest wręcz straszne. Po takich przeżyciach nikt już nie zostaje sobą. 
Byłam w piwnicy wystarczając długo, by nauczyć się rozpoznawać humory Dave'a i w pewnym stopniu potrafiłam przewidzieć jego zachowanie.
Książka wciąga od samego początku, a jej niewielka objętość pozwala ją przeczytać w jeden wieczór. Opisane w niej przeżycia bohaterki są niewyobrażalne. Myślę, że nikt nie chciałby się znaleźć w takiej sytuacji jak ona. Książka mocna i dla osób o mocnych nerwach. 

Moja ocena to 8 na 10.


Komentarze

  1. Czytałam parę lat temu podobną historię, więc może i sięgnę po tę książkę, zwłaszcza że ją polecasz.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz