Wojciech Magiera "Ukryty cel"


Ukryty cel
Wojciech Magiera
Wydawnictwo: Wydawnictwo Vectra
Data wydania: 08.10.2018
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller
Ilość stron: 488

Książka trafiła do mnie za pośrednictwem book tour zorganizowanego przez Czytam dla przyjemności.

Głównym bohaterem książki jest Piotr Rosner, który jako konsultant pomaga swoim klientom znaleźć rzeczy lub osoby. Piotr zostaje wynajęty przez Esterę do znalezienia jej brata. W tym samym dniu również zostaje zamordowany jej ojciec. Piotr wraz ze swoją pomocnicą Hardą prowadzi śledztwo.
Znów o niej myślałem, tak jak i o zabójcy krzątającym się po stolicy, a miałem przecież swoją sprawę, prowadziłem swoje małe śledztwo. No i cel: odnaleźć Matiego. Tylko to powinno się dla mnie liczyć. Tylko to. Sprawa jednak była inna niż wszystkie, które do tej pory prowadziłem...
Im bardziej Piotr zagłębia się w sprawę tym bardziej dziwne i niepokojące rzeczy odkrywa. Do tego wszystkiego następuje kolejne morderstwo, którego świadkami stają się nasi bohaterowie. Tym samy sprawa staje się jeszcze bardziej skomplikowana, a Matiego nadal nie można znaleźć. W tym wszystkim jeszcze wiemy, że Estera ma ukryty cel w znalezieniu brata. Czy naszym bohaterom uda się znaleźć zaginionego? I czy odkryją ukryty cel klientki? Tego możecie się dowiedzieć czytając książkę.

Lektura bardzo ciekawa i fajnie się ją czyta. Cała sprawa bardzo dobrze przedstawiona z zaskoczeniem na końcu. Ciekawi bohaterowie dość wyraziści, do tego nietuzinkowo przedstawiona relacja pomiędzy Piotrem i Hardą. Mamy również zapowiedź kolejnej książki z ich udziałem.

Serdecznie polecam :)

Moja ocena to 7 na 10. 

Komentarze

Prześlij komentarz