Melissa Darwood "(Nie)zdobyta tom 2"



(Nie)zdobyta tom 2
Melissa Darwood
Wydawnictwo: Melissa Darwood
Data wydania: 13.05.2020
Cykl: (Nie)zdobyta tom 2
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Ilość stron: 360


Po skończeniu pierwszej części musiałam od razu sięgnąć po część drugą.

Julia i Jeremi w ramach przygotowań do wyprawy wyjeżdżają na Jurę oraz w Tatry. Julka musi zmagać się z pierwszymi przeciwnościami czyli zmęczeniem i wysiłkiem. Choć się stara i tak są momenty, że się poddaje. W drodze powrotnej zatrzymują się na jedzenie i niespodziewanie w restauracji Julka spotyka dawnego kolegę ze studiów Marka, który słysząc czym się teraz zajmuje próbuje ją przekonać, że to jest niewykonalne. Czym doprowadza Jeremiego do szału. 
Ludzie są różni, Jeremi. Jedni potrafią znieść więcej, inni mniej. Trzeba znać swoje granice, żeby w odpowiednim momencie móc powiedzieć "mam dość".
Niestety jak to zwykle bywa niedopowiedzenie prowadzi niemalże do katastrofy i odwołania wyprawy. Julka wyjeżdża do Londynu do Marka, aby zapoznać się z ofertą pracy. Wyjazd na szczęście nie wychodzi na marne bo tam Julka odnajduje swoje powołanie i chęć dokończenia swojego projektu życia. Wraz z Jeremim wracają do przygotowań. Jak potoczą się dalsze losy naszych bohaterów? Czy wyprawa dojdzie do skutku i czy Jeremi zdobędzie K2? Tego możecie dowiedzieć się czytając książkę.
Jestem zazdrosna o pieprzone góry, które zawładnęły bezgranicznie jego sercem i umysłem.
W książce poznajemy kolejne tajniki wspinaczki oraz to jak wspinacze podchodzą do tej pasji, która jest dla nich wszystkim. Mamy tutaj opisy pasm górskich, które pięknie się wizualizują podczas czytania. Czytając książkę czułam się jakbym wędrowała razem z bohaterami. To były dwie pierwsze książki autorki jakie przeczytałam, ale z pewnością sięgnę po kolejne. Bardzo podobał mi się język w nich użyty i lekkość z jaką się je czytało.
Gorąco polecam :)

Moja ocena to 9 na 10.

Książka zgłoszona do wyzwania Abecadło z pieca spadło... i Olimpiada Czytelnicza 2020. 

Komentarze

  1. Nie czytałam pierwszego tomu i na razie nie planuję swojego czasu poświęcać tej serii.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz