Jo Winchester "Zacznijmy od nowa"


Zacznijmy od nowa
Jo Winchester
Wydawnictwo: www.motylewnosie.pl
Data wydania: 17.05.2020
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Ilość stron: 235

Książka trafiła do mnie poprzez stronę autorki Powieści erotyczne i romanse Jo Winchester. To już drugie moje spotkanie z twórczością autorki.

Głównymi bohaterami książki są Isabel Mayer oraz Matthew Russo. Isabel postanawia wynająć prywatnego detektywa, który ma za zadanie zebrać dowody na jej przełożonego w sprawie oszust firmy. Tym sposobem poznaje Matta, który okazuje się bardzo przystojnym mężczyzną oraz dobrym w swoim fachu. Od samego początku iskrzy pomiędzy tą dwójką.
Powinnaś wiedzieć, że coś takiego jak miłość nie istnieje. Związek to jedyne dobrze dobrane partnerstwo, z obopólnymi korzyściami. 
Isabel po bardzo złych przeżyciach z małżeństwa, nie chce się z nikim wiązać na stałe. Proponuje Mattowi prosty układ polegający tylko na seksie, na co on przystaje. Niestety po pewnym czasie w obojgu budzą się niechciane uczucia. Matt jest pewien, że uda mu się przekonać Isabel do spróbowania zbudowania normalnego związku, ale niestety zostaje odtrącony. Isabel dostaje kontrakt w Toronto. Jak się dalej potoczą losy tej dwójki? Czy w końcu Isabel zda sobie sprawę, że może zaufać innemu mężczyźnie i zbudować szczęśliwy związek? Tego możecie się przekonać czytając książkę. 

Książka bardzo mi się podobała. Wyraziści bohaterowie, wartka akcja z wątkiem kryminalnym to jest to co lubię. Główna bohaterka się zmienia i widać jak bardzo została zraniona w przeszłości przez najbliższe osoby, co bardzo zaważyło na jej życiu. Za to Matt to facet, który nie boi się ukazywać uczuć.   

Książka przeznaczona dla kobiet, które lubią niebanalne romanse. 
Serdecznie polecam :)

Moja ocena to 9 na 10. 

Komentarze

  1. Ja jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki i na razie mnie ona nie interesują. Ważne, że robię się podobają.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz