Leona Deakin "Gra w życie


Gra w życie
Leona Deakin
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Data wydania: 03.04.2019
Tytuł oryginału: Mind Games
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller
Ilość stron: 386

Książka przyszła do mnie w ramach book tour.

Głównymi bohaterami książki są Augusta Bloom i Marcus Jamson. Ona jest psychologiem, a on detektywem. Razem tworzą bardzo zgrany duet. Do Marcusa zgłasza się Jane szesnastolatka, której matka Lana zaginęła w dniu swoich urodzin. Jej matka dostała kartkę o treści: Twój prezent to gra. Zagraj – jeśli się odważysz.
Lana wcisnęła guzik - tak samo jak każdy gracz przed nią i każdy po niej. Nie czuła strachu. Nie zawahała się, by rozważyć konsekwencje albo zastanowić się nad pochodzeniem tajemniczej kartki. Po prostu chciała wiedzieć, co będzie dalej.
Jak się okazuje Augusta i Marcus znajdują jeszcze kolejne osoby, które zniknęły w podobny sposób. Bloom stara się znaleźć powiązanie pomiędzy zaginionymi osobami, poprzez rozmowy z ich bliskimi. Jej dochodzenie niestety nie jest zbyt optymistyczne. Na dodatek pojawiają się wątki z jej przeszłości, co dodaje kolejne znaki zapytania i dodaje pikanterii.

Książka wciągająca od samego początku. Bardzo dobrze mi się ją czytało i szybko. Z każdą stroną chciałam jeszcze i jeszcze, żeby jak najszybciej się dowiedzieć co będzie dalej. Polecam serdecznie :)

Moja ocena to 9 na 10.

Książka zgłoszona do wyzwania Olimpiada Czytelnicza 2020.

Komentarze

  1. Myślę, że dam jej szansę. Lubię takie książki, więc mam nadzieję, że spodoba mi się.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz