W. Bruce Cameron "Był sobie pies 2"


Był sobie pies 2
W. Bruce Cameron
Wydawnictwo: Wydawnictwo kobiece
Tytuł oryginału: A Dog's Journey: Another Novel for Humans
Data wydania: 4 września 2019
Kategoria: Powieść przygodowa 

Druga część bestselerowej książki "Był sobie pies", która należy do moich ulubionych w psiej tematyce.

Naszego psiego bohatera spotykamy na farmie pod postacią Koleżki, gdzie mieszka wraz z Hannah po odejściu swojego kochanego Ethana. Tam właśnie poznaje małą Clarity, dla której odradza się ponownie pod postacią Molly. 
Sensem życie pieska z pewnością nie jest zrozumienie ludzi, bo to po prostu niemożliwe. 
Jako Molly uzmysławia sobie, że odrodził się po to żeby chronić swoją dziewczynkę i właśnie tego by od niego oczekiwał Ethan. Następnie poznajemy go jako Maxa i Toby'ego, ale zawsze też znajduje się przy nim Clarity. To ona jest jego sensem życia, choć poznaje też innych ludzi, którymi się opiekuje, chroni i pomaga w najtrudniejszych chwilach.
Nauczyła mnie, że to w porządku kochać więcej niż tylko mojego chłopca Ethana, pokazała, że tak naprawdę przez te wszystkie lata kochałem wielu ludzi i że właśnie to było największym sensem mojego życia. Jej obecność w moich wcieleniach była ich punktem centralnym i nauczyła mnie pomagać chorym w przezwyciężeniu strachu oraz odnajdywaniu akceptacji i spokoju. 
Kolejna piękna powieść o miłości psa do człowieka i człowieka do psa. Książka przy której trudno się nie rozpłakać i posiadająca piękne przesłanie. Mam nadzieję, że i mnie spotka takie szczęście jak naszego bohatera na końcu książki. 
Polecam bardzo serdecznie :)

Moja ocena to 10 na 10.

Komentarze