Elizabeth Gilbert "Imiona kwiatów i dziewcząt"


Imiona kwiatów i dziewcząt
Elizabeth Gilbert
Wydawnictwo: Rebis
Tytuł oryginału: Pilgrims
Data wydania: 2000 (data przybliżona)
Kategoria: kryminał, sensacja, thriller

Książkę zakupiłam na aukcji charytatywnej w pakiecie z drugą książka tej autorki. Również bardzo spodobała mi się cała oprawa kompletu.

W książce znajduje się 12 opowiadań o różnej tematyce. Czyta je się dobrze i szybko. Opowiadania nie są ze sobą powiązane. Każde tworzy odrębną historię swoich bohaterów. Żadne z nich jakoś szczególnie mnie nie zachwyciło ani nie odrzuciło. W sumie oczekiwałam czegoś lepszego. 

Myślę, że nie wszystkim czytelnikom autorki ta książka przypadnie do gustu, ale jednak warto się zapoznać z tą pozycją, aby samemu wyrobić swoje zdanie.

Moja ocena to 7 na 10.


Komentarze