Remigiusz Mróz "Listy zza grobu"


Listy zza grobu
Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 15 maja 2019
Kategoria: thriller, sensacja, kryminał

Już mam za sobą kilka przeczytanych książek Remigiusza Mroza i wszystkie mi się podobały, więc sięgnęłam po nową również z tego względu, że główny bohater to patomorfolog a ja lubię tematykę medyczną.

Głównym bohaterem książki jest Seweryn Zaorski, który po przeszło 20 latach wraca do rodzinnego miasta żeby zacząć swoje życie od nowa. W trakcie czytania poznajemy tajemnice, które skrywa. Po latach spotyka swoją byłą miłość, policjantkę Kaję Burzyńską oraz swojego przyjaciela ze szkoły a teraz męża Kai. Jak się okazuje Seweryn zamieszkał w dawnym domu Kai i odnajduje w nim pozostawione przez jej ojca rzeczy. Ojciec Kai nie żyje od kilkunastu lat a mimo to dostaje ona od niego co roku list. 
Seweryn odetchnął z ulgą. Gdyby dyrektor zająknął się choćby słowem o tym, co odkrył, Zaorski mógłby pakować walizki.
Seweryn razem z Kają odkrywają po kolei zagadki pozostawione przez jej ojca przez co niebezpiecznie się do siebie zbliżają. Jednakże dzięki temu wyjaśniają sobie niedopowiedzenia z przeszłości. Seweryn również odkrywa przed Kają prawdziwe powody jego powrotu w rodzinne strony.  
I gdyby nie zabiła tych ludzi w lesie.
Książkę czyta się bardzo przyjemnie i szybko. Styl Mroza da się wyczuć, ale mi to nie przeszkadza bo lubię jego książki. Jedyny minus dla mnie to, że myślałam że będzie więcej rzeczy związanych z medycyną. Teraz wystarczy tylko czekać na kolejną część przygód Seweryna. 

Moja ocena to 9 na 10. 

 Zapraszam to dzielenia się Waszymi spostrzeżeniami na temat książki.
 



Komentarze