Recenzja portalu - Czytam Pierwszy




Na portal Czytampierwszy.pl trafiłam za pośrednictwem reklamy na FB i postanowiłam poczytać o co w tym chodzi. Opis głosił, że za pisanie recenzji można zamawiać książki za zebrane punkty czy bez wydawania pieniędzy. Czytam dosyć dużo, a od jakiegoś czasu też nosiłam się z zamiarem pisania recenzji, więc postanowiłam spróbować.

Na początek przeczytałam regulamin i opis samej strony, następnie zarejestrowałam się. Na samym wstępie dostałam 50 ISBNów czyli punktów za które można kupować książki. Książki są w formie finalnej (papierowej) lub elektronicznej. Tak jak w księgarniach internetowych tak i tu wersja papierowa jest droższa, czyli do jej zakupu potrzeba więcej punktów. Kolejne punkty można zdobyć za profil na FB oraz instagram. Te początkowe punkty dają już możliwość zakupienia książki. 

Ważna rzecz - recenzuje się tylko książki będące na portalu. Przy każdej pozycji jej też podany termin w którym najlepiej to zrobić bo można wtedy dostać maksymalną ilość punktów.  

Ja pierwszą swoją książkę z portalu akurat dostałam, ale dzięki temu udało mi się zdobyć punkty na kolejną, która już do mnie przyszła i czeka w kolejce. Jestem na portalu niedługo ale bardzo mi się podoba ta inicjatywa. Jest też dużo promocji przedstawianych na FB gdzie można dostać dodatkowe punkty i dla aktywnych osób jest to fajne wyzwanie.

Książki na portalu są z różnych dziedzin i każdy znajdzie coś dla siebie. Sprzedawane tam pozycje to nowości. Wcześniej nie znałam większości pozycji tam prezentowanych ale są na tyle ciekawe, że z chęcią po nie sięgnę. 

Portal ma również swojego bloga na którym można się dowiedzieć gdzie i jak umieszczać recenzje. Dla mnie te wpisy były bardzo pomocne i polecam je wszystkim początkującym. Sam portal cały czas się rozwija i prowadzące je osoby są dostępne i w każdej chwili można do nich napisać w razie jakiekolwiek problemu. 

Portal serdecznie polecam w pierwszej kolejności tym którzy poza czytaniem lubią też pisać o swoich wrażeniach związanych z przeczytaną książką. A dla tych którzy jeszcze nie zaczęli pisać a o tym myślą może być to fajny bodziec na start.

Podzielcie się swoją opinią o portalu. Zapraszam do komentarzy.


Komentarze