Pierwszy wpis




Czytania czas to blog poświęcony książkom, które przeczytałam, czytam i chcę przeczytać. Książki to moja druga pasja, która pochłania wiele czasu z mojego życia. Każda wolna chwila jest poświęcona na czytanie. Czasami śmieje się, że życia mi zabraknie żeby przeczytać wszystkie książki, które pojawiają się na mojej liście. Nie mam sprecyzowanego jednego gatunku książek, które lubię, bo czytam prawie wszystko co mi się spodoba. Może to być okładka, opis lub polecenie znajomego. Uwielbiam dostawać książki w prezencie - dla mnie nie ma nic lepszego. 
W tym roku podjęłam wyzwanie przeczytania 52 książek i mam nadzieję, że mi się to uda, choć muszę trochę nadrobić. 
Postaram się żeby recenzje książek pojawiały się regularnie. 
Blog również z czasem będzie się coraz bardziej rozwijał i będą się na nim pojawiać nowe rzeczy.
Zapraszam :)

Komentarze